אמיתי לחלוטין: הנסיעה לצפון שהסתבכה ועלתה 12,000 ש"ח

חיים הלך לחברת ההשכרה וסיפר את סיפורו לתדהמתו גילה כי דמי ההשתתפות עצמית אינה כוללת גניבה ועוד כמה מקרים קשים בהם הרכב מושבת והוא נצרך לשלם סכום של 12,000 שקלים טבין ותקילין
עמית דניאל 2 Comment on אמיתי לחלוטין: הנסיעה לצפון שהסתבכה ועלתה 12,000 ש"ח

בתכנית 'מעבירים הילוך', בהגשת יעקב גרודקה נחשף סיפורו של מאזין ששכר רכב לנסיעה קצרה לצפון, נסיעה שהסתיימה בעלות של לא פחות מ- 12,000 שקלים • הסעיף אליו לא שם לב: השתתפות עצמית במקרה גנבה

רכב | אילוסטרציה צילום: נתי שוחט, פלאש 90
חיים הלך לחברת ההשכרה וסיפר את סיפורו לתדהמתו גילה כי דמי ההשתתפות עצמית אינה כוללת גניבה ועוד כמה מקרים קשים בהם הרכב מושבת והוא נצרך לשלם סכום של 12,000 שקלים טבין ותקילין
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חוסר שימת לב קטנה שעלתה ביוקר, נחשפה במלוא נפתוליה, בתכנית 'מעבירים הילוך', בהגשת יעקב גרודקה. הסיפור החל כאשר מאזין, חיים שמו, שכר רכב מחברת השכרה ונסע לצפון הארץ.

לכל התוכניות

לאחר טיול מהנה מיודענו החנה את רכבו מתחת לביתו. כשקם בבוקר נדהם כשראה שהוא לא רואה את הרכב. לאחר חיפושים נרחבים ונסיונות להיזכר היכן החנה את הרכב הוא הבין כי הרכב נגנב.

חיים הלך לחברת ההשכרה וסיפר את סיפורו לתדהמתו גילה כי דמי ההשתתפות עצמית אינה כוללת גניבה ועוד כמה מקרים קשים בהם הרכב מושבת והוא נצרך לשלם סכום של 12,000 שקלים טבין ותקילין.

בהמשך השידור עלה עו"ד משה אוסדיטשר שאמר כי בג"צ קבע שחזקה על אדם בגיר שחותם שיודע מה הוא חותם אם כי כאשר מדובר בכיתוב שצריך זכוכית מגדלת יש על מה לדון אך כאשר זה כתוב בצורה בה אפשר לקרוא אין מנוס מלשאת בהתחייבות עליה חתם החותם.

ועוד עצה מהפרקליט: כאשר אומרים לאדם 'רק תחתום פה ופה ופה' אזי בן אדם יעצור את עצמו ויחל לקרוא בדיוק רב יותר.



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    האם זה…?
    האם מדובר על קיא פורטה??

    כן גם אני נפלתי איתם…וגם אני שמעתי את אותם התרוצים…ועוד שהוא כאילו עזר לי ובעצם בכלל מגיע לו הרבה יותר…מוכר…
    לא נורא לפחות עכשיו הוא עושה "הכפתור" שזה נותן לו בעצם איתורן.

    חבל שאת הכסף עושים מהציבור שלנו-בני התורה. אני ספציפית נכנסתי מזה ממש לסיחרור כלכלי.

    לגופו של עינין תמיד, אבל תמיד יהיה יותר זול ומשתלם לקחת מהחברות הגדולות והמוכרות. תמיד.

  2. 1

    למיטב ידיעתי, למרות דברי אוסדיטשר, הגביה הנ"ל אינה חוקית. יש תקרה ברורה בחוק להשתתפות עצמית.
    ולא, לא כל מה שכתוב בחוזה מחייב. למשל, אם אדם ישכיר רכב ויכתוב 'במקרה גניבה על השוכר לפצות את החברה בסכום של 10,000 ש"ח לכל יום עד לרכישת רכב חדש על חשבונו, כמו כן עליו לרכשו רכב עם 0 ק"מ ובנוסף להגיש כוס קפה למנכ"ל החברה מדי בוקר במשך חודש…", ברור שבית משפט לא יאשפר ענישה שערורייתית שכזו.
    אני מכיר באופן אישי מקרה של חברת השכרה בירושלים שניסתה לגבות מנהגת צעירה חדשה 6000 ש"ח בגין נזק, וכך היה כתוב בחוזה, אבל לאחר שיחה עם עו"ד נחוש שהציג בניהם את החוק המפורש שמאפשר גביה של עד 1600 ש"ח, בתוספת איום שיתבע אותם, חזרו בהם.